fredag 6 mars 2009

Helgen

Nu åker jag till Linköping för folkpartiets kommunala riksmöte. Tre seminarier ska jag delta i under morgondagen och sedan åker jag direkt till Borås för att predika vid en ekumenisk gudstjänst i Gustav Adolfskyrkan på söndag kl 17.00. På måndag gör jag ett kommunbesök och talar med kommunens ledning om kultur och bildningspolitik.
Under helgen bloggar jag alltså inte, eftersom jag inte lärt mig att göra det via telefonen.
Någon sa att den telefon som riksdagen tillhandahåller inte funkar att blogga från.
Men så mycket efter vår tid hoppas jag att vi inte är...

1 kommentar:

FÖRBANNELSE FÖRBUNDET=AVDOP sa...

AVDOP=MOTBOK
Dopet Konfirmeras av Nattvarden där 14:år gamla Konfirmander får dricka vad som kräver en åldersgräns på 21:år!
Anmäl Sverige till Europa Domstolen!
Hälsningar!
http://avdopsatan.blogspot.com