söndag 10 maj 2009

Norrbotten t&r

Vårt land är långt och rikt på upplevelser. Jag känner att det är ett stort privilegium att få möta spännade, trevliga, kunniga människor rumt om i landet under kampanjen. Alla har ni givit intressanta synpunkter, inspirerat till nya uppgifter och lämnat bestående intryck och kunskaper. Den som gör en resa har mycket att berätta, men det hinner jag inte eftersom jag jobbar så hårt.

Tack vill jag nu framföra till er vi mötte i Gällivare, Kalix och Luleå under torsdag- fredag. Tack kära Ingrid, Nisse., Kerstin och Agnar för att jag fick känna hemkomstens glädje i Kalix.

Idag startade fp:s kampanj officiellt. Marit, Olle och jag framträdde, partiledaren talade under ett kul event på Hasselbacken på Djurgården. För mig särskilt kul att möta nya vänner i fp som jag inte kände så väl förut.

1 kommentar:

gunnel sa...

Brukar inte kolla bloggar men följer dig litet. Gillar det intryck man får av ditt engagement för bildning och kultur, läsning! Men att du har en partikamrat i en grannkommun, Heby, som är så kulturfientlig! Han vill lägga ner alla bibliotek utom ett (lagstadgat). Tomas Bergström var namnet.
P.S. Bra för stöd till att bevara Sverkerskolan, Det vill jag också!!!

Hälsningar Gunnel Johnston