onsdag 14 april 2010

Videodagbok

Från och med nu kommer jag med jämna mellanrum att ha en videodagbok härifrån parlamentet. I videodagboken tänker jag prata om sådant som är aktuellt i parlamentet och även ta upp frågor och ämnen kring vilka jag skulle vilja få synpunkter och idéer från er som följer mitt arbete. Här nedan ser ni mitt första inlägg och jag hoppas att detta kan komma att bli en viktig kanal för kommunikation mellan er i Sverige och mig i Bryssel! Alla dagboksklippen kommer finnas på min egen YouTube-sida WikstromMEPCecilia's channel. De kommer även att läggas upp på min Facebooksida.



">

3 kommentarer:

Camilla sa...

Mycket bra!

Agneta sa...

Imponerande Cecilia - du är så äkta!
Jag hoppas verkligen att alla vi som tittar på dina kommande videoklipp verkligen berättar för dig ATT vi tittar och VAD vi tycker! Du måste få någon slags feed back på detta - det var så bra!

Cecilia Wikström sa...

Så roligt att hör av dig Agneta!
Jag saknar er som grannar och hoppas ni kommer hem så vi hinner ses under sommaren!
Tills dess försöker jag att jobba på så gott det går...
KRAM!