tisdag 21 juli 2009

Bryssla- en ny syssla

Just nu sitter jag i mitt alldeles nya arbetsrum på tionde våningen i Europaparlamentet i Bryssel. Vi har alldeles nyss anställt vår personal som tillsammans med oss tre MEP-ar ska utgöra arbetslaget här nere.


De personer som jag anställer som medarbetare är Daniel Sjöberg och Caroline Klamer.
Jag har alldeles nyss ringt och gett dem det glada budskapet. Det råder ingen tvekan om att de är mycket glada och att de tar sig an uppgiften med stor entusiasm.
Det gör också Camilla Hansson, som tillsammans med en annan person kommer att utgöra vårt Stockholmskontor.
Jag ser verkligen fram mot att få jobba tillsammans med dessa unga, begåvade, trevliga människor!Tillsammans med Olle, Marit och kanslichefen Christian Juliusson blir detta en mycket genomtänkt grupp människor - och vi ska göra skillnad! Under tiden ska vi ha roligt!

Vi blir ett dream team!

Inga kommentarer: